dimarts, 12 de març del 2013

desafiant del cervell




Explicació de l'activitat:
 Per a aquesta activitat cal estar còmode, tranquil, relaxat i sobretot, concentrat. COPIAR EL RETRAT D’STRAVINSKY AL REVÉS i anar‐lo descobrint a mesura que l’anem fent. En cap moment no gireu el dibuix per veure que tal està quedant, ja que si ho féssim, podríem de nou entrar en la modalitat E (hemisferi esquerra). Per iniciar el dibuix fixeu‐vos bé en els angles, les línies, leds formes. Fixeuvos com tot encaixa. On acaba una línia comença l’altra. Les línies mantenen determinats angles respecte les altres línies i també amb els límits del paper.De ben segur que quan hagueu acabat el dibuix i el gireu us sorprendreu de tant bé com us ha quedat.
Imatge donada:
Pablo_Picasso_-_Portrait_of_Igor_Stravinsky.JPG
Títol: “Retrat I.Stravinsky “
Autor: Pablo Picasso

Imatge meva:




Aquest dibuix ha sigut dibuixat al inrreves fent que sigui un dibuix abstracte. 
Comentari:
Aquesta activitat ha sigut o consisteix en ovlidar que es un persona en una cadira possant el dibuix al inrreves , i jo alfinal quan em vaig concentrar pensava que era un dibuix abstracte i que només era unir linies . Bueno si m'agradat l'activitat va ser una experiencia nova.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada