dimarts, 12 de març del 2013

4.AVATAR ANALOGIC




4. Avatar analògic


Títol: 4. Avatar analògic


Descripció:Vam imprimir una foto de la nostra cara de tamany DinA4 i la vam calcar. Seguint les tècniques que tocaven vam fer un retrat de la nostra cara.

Procés seguit: 

Làmina 5. Personalment crec que és la que millor m’ha quedat i la que he trobat més fàcil de fer.

Làmina 6. Vam utilitzar la tècnica dels puntets, bastant difícil ja que si t’equivoques no ho pots esborrar.


 làmina 7:Al començament de la segona evaluació vam haver de fer el retrat amb líneas. Vaig utilitzar un retolador amb una punta més gruixuda que a l'activitat anterior.
Comentari de làmina 7: a mi aquesta no me ha agradat gens perque era molt cumplicada no m`hen  a sortia y yo me he asforçat molt perque estigui be y el resultat ha asigut aquet.
PROCÉS:
1. Primer vaig carregar la imatge original a la pàgina web dePicmonkey.com per poder contrastar-la.
 2. Amb la imatge una vegada impresa vaig calcar-la marcant les zones on pintaria i en les que no.
3. Despres de l’aprovació de la porfessora vaig començar a pintar les zones prèviament marcades.
4. Per acabar vaig esborrar amb molt de compte el llapis per evitar que s’escorregués la tinta del retolador.

ComentariCom ja he esmentat a les activitats anteriors aquest tipus de pràctica m’agrada bastant. Aquesta en concret a sigut de les més fàcils i ràpides de fer. El resultat ha sigut notable. He aprés a utilitzar el picmonkey i buscar noves pàgines per retocar fotografies, també he aprés a utilitzar la tècnica de la taca.           

Aquesta activitat m’ha agradat molt ja que crec que en general els dibuixos m’han quedat bastant bé i perquè a mi m’encanta dibuixar. La tècnica que més m’ha agradat ha sigut la del llapis grafit. Amb aquesta activitat he aprés a perfeccionar cada tèca que proponia la pràctica i això m’ha semblat interesant. Aconsellaria fer aquesta activitat en altres cursos ja que és entretinguda i els resultats poden ser molt satisfactoris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada