dimarts, 12 de març del 2013

3. AVATAR





3. AVATAR


Títol:  3. Avatar

Descripció: pues hem tingut de fer uns avatars que s’assemblin a nosaltres ,  de unes pagines webs que ha dit la  professora i com a mínim eren 5 cinc ,i es feia tot això per posar-ho al nostre posterous.



Procés:   Creaves un avatar, després feies una captura a la imatge amb la tecla “ImprPant”, obries un paint y l’enganxaves, una vegada posada la captura al paint, retallaves el teu avatar y el guardaves com a foto.
 1 of 5

 1 of 2
Sin
Sa
Sin_titulo
Les pagines webs  dels  avatars:


Resultat:

He agafat aquesta imatge perquè es la que  me s’assembla a mi a un que la cara m’ha quedat una mica mes ampla del normal .


Sa


Comentari: Per a mi això a sigut una experiència nova que mai m’havia plantejat i jo crec que ha estat molt be perquè la majoria de vegades tot lo que fem a  dibuix ja lo em fet en altres vegades ,i sempre va be fer coses noves aquesta activitat m’agradat molt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada